9-krotnie szybsze tempo sprzedaży inwestycji ul. Kuropatwy na Ursynowie
Inwestycja Domów przy ul. Kuropatwy na warszawskim Ursynowie nie jest jedyną, której sprzedaż mieliśmy okazję prowadzić, ale jest dobrym przykładem tego, jaki możemy mieć wpływ na tempo sprzedaży.
Budowę domów rozpoczęto w 2015 roku. Zostały zaprojektowane tak, żeby spełniać oczekiwania wymagających klientów (200m2 powierzchni, rekuperacja, ogrzewanie podłogowe). Przez ich wielkość -oraz technologię) dla swojego okresu miały stosunkowo wysoką cenę w porównaniu do konkurencji. Pierwszy Inwestor, przez wolne tempo sprzedaży niestety nie dokończył inwestycji. Przejął ją nasz późniejszy parter biznesowy i kiedy podpisywaliśmy umowę na prowadzenie sprzedaży w połowie lipca 2018 roku. W sprzedaży pozostawało jeszcze 8 z 12 domów.
Mieliśmy miesiąc na przygotowania. Naszą rolą były:
- Zmiana dotychczasowego wizerunku inwestycji.
- Współpraca przy aranżacji domu pokazowego.
- Szczegółowa analiza cen i tempa sprzedażu u konkurencji.
- Przygotowanie nowej strony internetowej.
- Marketing inwestycji prowadzony poprzez reklamę w mediach społecznościowych, wyszukiwarkę google, narzędzia remarketingowe, portale nieruchomościowe czy udział w targach mieszkaniowych.
- Spotkania i prowadzenie rozmów sprzedażowych oraz negocjacji z potencjalnymi nabywcami.
- CEL – Sprzedaż inwestycji w całości maksymalnie w ciągu roku.
Wszystkie działania uruchomiliśmy w połowie sierpnia 2018. Początkowo niełatwo było wytłumaczyć potencjalnym nabywcom dlaczego od 2015 roku inwestycja jest nie została sprzedana. Pierwsza i druga sprzedaż przełamały wątpliwości i ostatecznie, po rozmowach z ponad 300 potencjalnie zainteresowanymi, po 8,5 miesiącach aktywnych działań, z końcem kwietnia 2019 mieliśmy już zamkniętą listę nabywców na wszystkie domy w inwestycji.
Część zdjęć inwestycji oraz referencje znajdziesz w Galerii. Więcej, w kopii strony, którą wtedy pomagała nam w sprzedaży: www.kuropatwy-park.place4you.pl/